Pozitii Vacante

Pozitii Vacante

 

 

Experienta in domeniul resurselor umane minim 5 ani;
Studii superioare profil economic, tehnic, umanist;

Certificat Inspector Resurse Umane /Manager resurse umane;
Limba engleza - nivel avansat;
Abilităţi de lucru pe calculator: SAP - Payroll, Microsoft Office (Word, Excel);
Experienta in elaborarea sau gestionarea de proceduri specifice managementului calitatii constituie un avantaj;
Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare;
Confidentialitate; Abilitati de organizare, planificare si comunicare;
Rigurozitate si atentie la detalii;
Orientare catre rezultate si respectarea termenelor;
Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.

Descrierea jobului

Coordoneaza activitatea departamentului si echipa de 5 persoane;
Asigura elaborarea, revizuirea si implementarea politicii de salarizare, respectiv a sistemelor de salarizare si a structurii pachetului de compensaţii şi beneficii;
Coordoneaza calculul salarial lunar, plata taxelor si contributiilor si a oricaror altor forme de remunerare;
Elaboreaza, actualizeaza si asigura implementarea si respectarea reglementarilor, privind recrutarea si angajarea;
Asigurǎ identificarea potentialilor candidati, recrutarea si angajarea in conformitate cu prevederile reglementărilor interne şi ale legislaţiei în vigoare;
Gestioneaza procesul de inductie a noilor angajati si asigurarea necesarului de instalare pe post;
Monitorizeaza intocmirea documentaţiei de angajare, în conformitate cu cerinţele Codului Muncii şi a politicilor şi procedurilor interne;
Administreaza programul de Management al Carierei prin utilizarea tehnicilor de tip MBO sau a altor instrumente (KPI, managementul talentelor, etc.) şi propune pachete motivaţionale;
Asigurǎ in colaborare cu Directorii de departament, elaborarea si implementarea/realizarea planului de pregatire profesionala a personalului companiei, necesar obţinerii şi menţinerii competenţelor pentru realizarea obiectivelor strategice;
Urmareste actualizarea datelor de personal in SAP si genereaza rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
Asigurǎ funcţionarea sistemului de evidenţǎ şi înregistrare a prezenţei personalului la programul de lucru.

Beneficii oferite:
Bonuri de masa;
Asigurare medicala privata;
Tichete de vacanta.

Cerinte:

Absolvent Universitatea Politehnica Bucuresti, Facultatea TCM sau Aeronave;

Preferabil absolvent / masterand al Universitatii Politehnice Bucuresti, Facultatea TCM sau Aeronave.

Experienta prefesionala:
Experienta individuala in prelucrari mecanice minim 3 ani;
Cunostinte Microsoft Office : nivel mediu;
Experienta individuala in procese de acoperiri de suprafata si tratamente termice;
Limba engleza nivel avansat;
Cunostinte Autocad sau SolidEdge;

Competente functionale/tehnice:
Utilizarea desenelor tehnice si a specificatiilor de process;
Utilizarea metodelor si tehnicilor de nasurare cu AMC;
Proiectarea operatiilor de prelucrare mecanica , marcare, montaj si control dimensional;
Analiza neconformitati si stabilire cauze producer/nedetectare;
Stabilire, urmarire si implementare actiuni corrective si preventive;
Analiza de risc si actiuni de monitorizare;
Colectare si prelucrare date si raportare indicatori in sistem integrat;
Justificarea rezultatelor masurate specific caracteristicilor piesa /produs;
Cunostinte de utilizare masini de masura in coordinate;
Realizare / coordonare activitati de omologare piesa /produs;
Competente comportamentale:
Comunicativ , deschis la lucrul in echipa;
Capabil de efort sustinut si tenace;
Receptiv la nou si voluntar.

Asteptam candidaturile dumneavoastra pana la data de 15 decembrie 2017.

ADMINISTRATOR CONTRACT / CLIENT

Studii: Studii superioare tehnice sau economice sau in domeniul marketing-relatii internationale
        Preferabil : Studii superioare tehnice sau economice


Experienta prefesionala:
       Minim 3 ani de activitate
       Preferabil :  1-3 ani de activitate in sfera comerciala, preferabil domeniul “Vanzari / Ofertare / Contractare”
 

Sarcini si responsabilitati:
      Intocmeste planul activitatii de marketing si propune bugetul
      Up-dateaza anual si imbunatateste continu materialele de prezentare ale companiei
      Intretinere si up-dateaza site-ul official Turbomecanica
      Desfasoara actiuni de promovare si prezentare a produselor/serviciilor TMB catre potentialii clienti
      Contacteaza potentialii parteneri de afaceri in scopul identificarii cerintelor acestora, a segmentelor de piata disponibile, gestioneaza si participa la actiunile cu caracter promotional si de protocol
      Desfasoara activitatile necesare pentru participarea TMB
      Furnizeaza informatiile si realizeaza rapoarte (analize cerinte de piata produse/servicii raportat la capabilitatile TBM, centralizare date contact vizitatori, clienti potentiali si pastrarea contactului profesional, monitorizarea principalilor competitorisi analiza SWOT comparativa)
      Gestioneaza actiunile de contact si cunoastere reciproca a potentialilor clienti


Competente functionale/tehnice:
     Cunostinte profesionale avansate in domeniul comercial (legislatie specifica, ofertare, analiza comenzi, expeditie produse in tara si la export, tehnici de negociere, comunicare cu partenerii interni si externi)
    Abilitati de lucru pe calculator (utilizare Microsoft Office) pentru sarcinile specifice postului
    Limba straina Engleza (scris si conversational) la nivel avansat
        Preferabil : Cunostinte minime tehnice
                 Cunostinte Marketing
                 Abilitati de lucru pe calculator pentru utilizare SAP si programe specifice tehnoredactare materiale promotionale video/foto
                 Limba straina Franceza (scris si conversational) nivel avansat sau mediu

Competente comportamentale:
    Persoana proactiva, cu abilitati foarte bune de comunicare si multi-tasking
    Disciplina, organizare, constiinciozitate, seriozitate
    Rezistenta la stres si disponibilitate pt program prelungit
    Preferabil: Punctualitate
                    Prezenta/imagine agreabila 

 Asteptam candidaturile dumneavoastra pana la data de 15 decembrie 2017.

Responsabilitati:

Desfăşoară activitǎţi planificate de proiectare şi actualizare a documentaţiei sistemului de organizare al companiei;
Identifică şi analizează cerinţele pentru sistemul de management al calităţii din partea clientului, în procesul de analizǎ şi acceptare a cererilor de ofertǎ/comenzilor/contractelor client şi stabileşte acţiuni necesare pentru alinierea sistemului de management calitate TMB la aceste cerinţe;
Identifică şi analizează cerinţele pentru sistemul de management al calităţii în procesul de analizǎ scrisoare alertă şi stabileşte acţiuni necesare pentru alinierea sistemului de management calitate TMB la aceste cerinţe;
Declanşează şi urmăreşte finalizarea procesului de analiză a implicatiilor scrisorilor alertă asupra sistemului/proceselor/produselor, în conformitate cu prevederile procedurate.

Cerinte:
Studii tehnice superioare: Absolvent al Facultatii Ingineria si Managementul Calitatii/Stiinta si Ingineria Materialelor/Facultatea de Inginerie Aerospatiala).

Experienta in efectuarea auditurilor interne sau externe pentru Sistemul de Management al Calitatii (ISO 9001) şi/sau Sistemul de Management al Mediului (ISO 14001);
Dorinta de asimilare de cunostinte noi in timp relativ scurt;
Cunostinte tehnice privind procesele tehnologice de fabricatie/reparatie în domeniul constructiilor de masini sau aviatiei, cunostinte de procese speciale aplicate in acest domeniu;
Preferabil experienta de lucru intr-un sistem de asigurarea calitatii si cunoasterea standardelor de asigurarea calitatii (ISO 9001, AS/EN 9100);
Curs de auditor intern pentru sistemul de management al calităţii (ISO 9001, ISO 19011);
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (citit, scris, vorbit);
Cunoasterea si utilizarea PC, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) si SAP (constituie un avantaj).
Seriozitate, perseverenta, flexibilitate, obiectivitate, abilitati de lucru in echipa si sub stres, abilitati de comunicare şi adaptabilitate pentru lucrul in conditii diverse. Receptivitate si spirit de observatie.

Beneficii Oferite:
Bonuri de masa;
Asigurare medicala la clinica privata;
Vouchere de vacanta.

Asteptam candidaturile dumneavoastra pana la data de 15 decembrie 2017.

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com