Pozitii Vacante

Pozitii Vacante

 

 

Descriere job:

-Derularea proceselor care asigură resursele umane necesare realizării obiectivelor strategice ale societății, precum și  dezvoltarea și menținerea acestora (intocmirea deciziilor, notelor de lichidare, fiselor de post).

-Recrutare și angajare ( asigurǎ identificarea și recrutarea potențialilor candidați, actualizează anunţurile de recrutare)

-Administrare personal

-Supravegherea respectării legislației referitoare la forța de muncă, angajări și administrarea personalului

Candidatul ideal:

- Studii: superioare

- Abilitati de lucru pe calculator, Microsoft Office , SAP (reprezinta un avantaj)

- Abilitatea de a lucra atât individual, cât și în echipă.

- Cunoștințe detaliate referitoare la metodologiile și practicile de resurse umane

-  Limba engleză nivel mediu spre avansat

- Rigurozitate și atenție la detalii

Beneficii:

- Salariu motivant 

-Tichete de masa 

-Vouchere de vacanta

-Asigurare medicala privata

 Asteptam candidaturile dvs. pe office@turbomecanica.ro pana la data de 01.06.2018

Descriere job

Verificarea / calibrarea echipamentelor termice de productie existente in TMB, a echipamentelor de masurare din componenta acestora (aparate si instrumente de masurare si monitorizare), pentru domeniile termic si electric, si a liniilor de măsură specifice spaţiului de lucru asociat fiecarui ehipament de procesare din TMB.

Ce cautam noi:

-Absolvent liceu.

- Cunoştinţe medii de operare Microsoft Office

- Lucru in echipa, aderent la respectarea documentaţiei de lucru, disciplinat

Experienta in metrologie, domeniile: termic, electric, minim 6 luni reprezinta un avantaj.

Asteptam candidaturile dvs. pana la data de 01.07.2018 la adresa de email : office@turbomecanica.ro

Angajam studenti si ingineri dornici sa invete lucruri noi si sa dobandeasca o cariera in domeniul aeronautic.

Asteptam CV-urile dumneavostra la adresa de e-mail: office@turbomecanica.ro

Experienta in domeniul resurselor umane minim 5 ani;
Studii superioare profil economic, tehnic, umanist;

Certificat Inspector Resurse Umane /Manager resurse umane;
Limba engleza - nivel avansat;
Abilităţi de lucru pe calculator: SAP - Payroll, Microsoft Office (Word, Excel);
Experienta in elaborarea sau gestionarea de proceduri specifice managementului calitatii constituie un avantaj;
Cunostinte foarte bune privind legislatia muncii si sistemul romanesc de salarizare;
Confidentialitate; Abilitati de organizare, planificare si comunicare;
Rigurozitate si atentie la detalii;
Orientare catre rezultate si respectarea termenelor;
Abilitatea de a lucra atat individual cat si in echipa.

Descrierea jobului

Coordoneaza activitatea departamentului si echipa de 5 persoane;
Asigura elaborarea, revizuirea si implementarea politicii de salarizare, respectiv a sistemelor de salarizare si a structurii pachetului de compensaţii şi beneficii;
Coordoneaza calculul salarial lunar, plata taxelor si contributiilor si a oricaror altor forme de remunerare;
Elaboreaza, actualizeaza si asigura implementarea si respectarea reglementarilor, privind recrutarea si angajarea;
Asigurǎ identificarea potentialilor candidati, recrutarea si angajarea in conformitate cu prevederile reglementărilor interne şi ale legislaţiei în vigoare;
Gestioneaza procesul de inductie a noilor angajati si asigurarea necesarului de instalare pe post;
Monitorizeaza intocmirea documentaţiei de angajare, în conformitate cu cerinţele Codului Muncii şi a politicilor şi procedurilor interne;
Administreaza programul de Management al Carierei prin utilizarea tehnicilor de tip MBO sau a altor instrumente (KPI, managementul talentelor, etc.) şi propune pachete motivaţionale;
Asigurǎ in colaborare cu Directorii de departament, elaborarea si implementarea/realizarea planului de pregatire profesionala a personalului companiei, necesar obţinerii şi menţinerii competenţelor pentru realizarea obiectivelor strategice;
Urmareste actualizarea datelor de personal in SAP si genereaza rapoarte specifice activitatii de resurse umane;
Asigurǎ funcţionarea sistemului de evidenţǎ şi înregistrare a prezenţei personalului la programul de lucru.

Beneficii oferite:
Bonuri de masa;
Asigurare medicala privata;
Tichete de vacanta.

Responsabilitati:

Desfăşoară activitǎţi planificate de proiectare şi actualizare a documentaţiei sistemului de organizare al companiei;
Identifică şi analizează cerinţele pentru sistemul de management al calităţii din partea clientului, în procesul de analizǎ şi acceptare a cererilor de ofertǎ/comenzilor/contractelor client şi stabileşte acţiuni necesare pentru alinierea sistemului de management calitate TMB la aceste cerinţe;
Identifică şi analizează cerinţele pentru sistemul de management al calităţii în procesul de analizǎ scrisoare alertă şi stabileşte acţiuni necesare pentru alinierea sistemului de management calitate TMB la aceste cerinţe;
Declanşează şi urmăreşte finalizarea procesului de analiză a implicatiilor scrisorilor alertă asupra sistemului/proceselor/produselor, în conformitate cu prevederile procedurate.

Cerinte:
Studii tehnice superioare: Absolvent al Facultatii Ingineria si Managementul Calitatii/Stiinta si Ingineria Materialelor/Facultatea de Inginerie Aerospatiala).

Experienta in efectuarea auditurilor interne sau externe pentru Sistemul de Management al Calitatii (ISO 9001) şi/sau Sistemul de Management al Mediului (ISO 14001);
Dorinta de asimilare de cunostinte noi in timp relativ scurt;
Cunostinte tehnice privind procesele tehnologice de fabricatie/reparatie în domeniul constructiilor de masini sau aviatiei, cunostinte de procese speciale aplicate in acest domeniu;
Preferabil experienta de lucru intr-un sistem de asigurarea calitatii si cunoasterea standardelor de asigurarea calitatii (ISO 9001, AS/EN 9100);
Curs de auditor intern pentru sistemul de management al calităţii (ISO 9001, ISO 19011);
Cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (citit, scris, vorbit);
Cunoasterea si utilizarea PC, Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) si SAP (constituie un avantaj).
Seriozitate, perseverenta, flexibilitate, obiectivitate, abilitati de lucru in echipa si sub stres, abilitati de comunicare şi adaptabilitate pentru lucrul in conditii diverse. Receptivitate si spirit de observatie.

Beneficii Oferite:
Bonuri de masa;
Asigurare medicala la clinica privata;
Vouchere de vacanta.

Asteptam candidaturile dumneavoastra pana la data de 15 mai 2018.

Studii: Scoala profesionala, preferabil Liceul Industrial

Experienta prefesionala: Minim 5 ani in domeniu - prelucrari mecanice pentru specialisti si 6 luni pentru juniori; preferabil experienta de lucru pe masini unelte cu comanda numerica, pentru seniori.
Dorinta de asimilare cunostinte specifice produs in timp relativ scurt.

Competente functionale/tehnice: Citire si interpretare desen tehnic/tehnologie fabricatie; cunoastere comenzi masini unelte; preferabil experienta de lucru pe masini unelte cu comanda numerica.
Lucrul in sistem de asigurarea calitatii, pentru seniori.
Potential de crestere profesionala pentru juniori.

Competente comportamentale: Seriozitate, perseverenta, consticiozitate, abilitati de lucru in echipa, disponibilitate la efort prelungit, adaptabilitate pentru juniori.

Asteptam candidaturile dumneavoastra pana la data de 30 iunie 2018.

Studii: Scoala profesionala, preferabil Liceul Industrial

Experienta prefesionala: Minim 3 ani in domeniu pentru seniori si 6 luni sau absolventi 2014 pentru juniori; preferabil experienta de lucru cu materiale inoxidabile, pentru seniori.
Dorinta de asimilare cunostinte in timp relativ scurt.

Competente functionale/tehnice: Acuitate vizuala, indemanare, citire desen tehnic/tehnologie; preferabil experienta de lucru in sistem de asigurarea calitatii pentru seniori.
Potential de crestere prefesionala pentru juniori.

Competente comportamentale: Seriozitate, perseverenta, consticiozitate, abilitati de lucru in echipa, adaptabilitate pentru juniori

Asteptam candidaturile dumneavoastra pana la data de 30 iunie 2018.

 

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com