Brandul nostru
Nivelul de excelență din punctul de vedere al satisfacerii ansamblului de proprietăţi şi caracteristici al produselor pe care TURBOMECANICA le livrează clienților săi
Capacitatea noastră de a produce orice piesă sau subansamblu din compunerea motoarelor și cutiilor de transmisie ale elicopterelor de dimensiuni mici și medii
Capacitatea de a reacționa rapid la schimbările cerințelor clienților referitoare la tipologia, cantitățile și termenele de livrare ale produselor
TURBOMECANICA
Pasiune pentru zbor!
VIZIUNEA
MISIUNEA
VALORILE SOCIETĂȚII
TURBOMECANICA
Pasiune pentru zbor!
VIZIUNEA
VIziunea
Oferind produse şi servicii de înaltă calitate, cu o atitudine constant dinamică şi axându-se pe inovare, TURBOMECANICA S.A poate deveni o opţiune constantă pentru clienţii săi şi poate fi recunoscută ca fiind liderul pieţei româneşti în domeniul aeronautic.
MISIUNEA
MISIUNEA
Toate activităţile societăţii vor fi în concordanţă cu responsabilităţile sale faţă de investitori, clienţi, organisme de reglementare, salariaţi şi opinia publică şi cu preocupările sale pentru dezvoltarea şi utilizarea optimă a resurselor naturale şi protecţia mediului.
Renumele şi experienţa TURBOMECANICA S.A. în furnizarea de produse/servicii de înaltă tehnicitate şi calitate creează premisele construirii unui parteneriat pe termen lung cu toţi partenerii de afaceri într-un climat de respect şi încredere reciprocă.
VALORILE SOCIETĂȚII
Valorile societății
1. Excelenta serviciilor si aplicarea de principii solide de etica prin:
- Accent pe intelegerea si analiza nevoilor clientilor;
- Asigurarea calitatii produselor/serviciilor prin implementarea standardelor de calitate si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii performant;
- Respectarea reglementarilor proprii si ale celor solicitate de clienti sau organisme de reglementare;
- Flexibilitate si promptitudine în oferirea de solutii adecvate satisfacerii cerintelor acestora;
- Respect, moralitate, integritate si corectitudine;
- Confidentialitate si transparenta;
- Promptitudine;
- Experienta si dezvoltare continua a competentelor;
- Imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite;
- Respectarea cadrului de reglementare si a legislatiei in vigoare.
2. Consolidarea investitiei care sa asigure satisfactia tuturor actionarilor
3. Crearea unui parteneriat strategic între management si angajati prin:
- Conducere prin obiective strategice si operationale clare;
- Dezvoltarea unui profil profesional si personal al angajatilor corespunzator celor mai inalte standarde de etica profesionala si pregatire tehnica;
- Instruirea permanenta si motivarea pe termen lung a angajatilor, asigurînd satisfactia in munca si loialitatea fata de companie;
- Managementul carierei si managementul performantei;
- Crearea unui climat intern modern si adecvat afirmarii spiritului de echipa.
VIziunea
Oferind produse şi servicii de înaltă calitate, cu o atitudine constant dinamică şi axându-se pe inovare, TURBOMECANICA S.A poate deveni o opţiune constantă pentru clienţii săi şi poate fi recunoscută ca fiind liderul pieţei româneşti în domeniul aeronautic.
MISIUNEA
Toate activităţile societăţii vor fi în concordanţă cu responsabilităţile sale faţă de investitori, clienţi, organisme de reglementare, salariaţi şi opinia publică şi cu preocupările sale pentru dezvoltarea şi utilizarea optimă a resurselor naturale şi protecţia mediului.
Renumele şi experienţa TURBOMECANICA S.A. în furnizarea de produse/servicii de înaltă tehnicitate şi calitate creează premisele construirii unui parteneriat pe termen lung cu toţi partenerii de afaceri într-un climat de respect şi încredere reciprocă.
Valorile societății
1. Excelenta serviciilor si aplicarea de principii solide de etica prin:
- Accent pe intelegerea si analiza nevoilor clientilor;
- Asigurarea calitatii produselor/serviciilor prin implementarea standardelor de calitate si mentinerea unui sistem de asigurare a calitatii performant;
- Respectarea reglementarilor proprii si ale celor solicitate de clienti sau organisme de reglementare;
- Flexibilitate si promptitudine în oferirea de solutii adecvate satisfacerii cerintelor acestora;
- Respect, moralitate, integritate si corectitudine;
- Confidentialitate si transparenta;
- Promptitudine;
- Experienta si dezvoltare continua a competentelor;
- Imbunatatirea permanenta a serviciilor oferite;
- Respectarea cadrului de reglementare si a legislatiei in vigoare.
2. Consolidarea investitiei care sa asigure satisfactia tuturor actionarilor
3. Crearea unui parteneriat strategic între management si angajati prin:
- Conducere prin obiective strategice si operationale clare;
- Dezvoltarea unui profil profesional si personal al angajatilor corespunzator celor mai inalte standarde de etica profesionala si pregatire tehnica;
- Instruirea permanenta si motivarea pe termen lung a angajatilor, asigurînd satisfactia in munca si loialitatea fata de companie;
- Managementul carierei si managementul performantei;
- Crearea unui climat intern modern si adecvat afirmarii spiritului de echipa.